2009年9月25日星期五

You Raise Me Up



When I am down and, oh my soul, so weary;
当我失意低落时,我的灵魂疲倦不堪;
When troubles come and my heart burdened be;
当烦恼困难袭来之际,我的内心是那么的沉重
Then, I am still and wait here in the silence,
然而,我默默地在此等候,
Until you come and sit awhile with me.
直到你来与我在一起一下子。

You raise me up, so I can stand on mountains;
你激励了我,使我能立足于群山之巅;
You raise me up, to walk on stormy seas;
你鼓舞了我,使我能行在暴风雨之中;
I am strong, when I am on your shoulders;
在你坚实的臂膀上,我变得坚韧强壮;
You raise me up... To more than I can be.
你的鼓励,使我超越了自我。

没有评论:

发表评论